Obvestilo

Obvestilo #koronavirus

 

Drage potnice, potniki, dragi prijatelji

 

Hvala za vse prijetne besede in vzpodbudna sporočila v teh dneh. Izlete, ekskurzije, potovanja in dogodke skupaj z vami soustvarjamo že 24 let. Naše dolgoletne izkušnje in trdo delo so razlog, da je agencija Collegium Mondial Travel postala sinonim za pester in kvaliteten izlet, ki temelji na varnosti in zanesljivosti. Vedno smo in bomo delovali v dobro vaše varnosti in kakovosti doživetij, ki jih soustvarjamo z vami.

Tokratna situacija je večja od vseh nas in v zadnjih tednih se je naša ekipa znašla pred velikim izzivom v povezavi z izvedbo potovanj / aranžmajev v prihajajočih tednih, saj sta zdravje in varna izvedba vseh programov naših doživetij vselej na prvem mestu. Pri načrtovanju izvedbe letošnje sezone vztrajno sledimo navodilom in ukrepom vseh pristojnih organov.

V teh izjemno zahtevnih in nepredvidljivih časih je vloga pozitivnih mislih in dobrih novic še toliko večja in bolj pomembna. Zato je agencija Collegium Mondial Travel že sprejela odločitev, da bo vsa potovanja / aranžmaje, ki jih zaradi situacije v povezavi z epidemijo koronavirusa, ne bi mogli izvesti v prvotnih terminih, realizirala s kasnejšimi datumi. Tako nobeno paketno potovanje / aranžma, ki bi moralo biti izvedeno v času, ko je razglašena epidemija, NE BO ODPOVEDANO, ampak PRESTAVLJENO na drug datum (za vsa potovanja / aranžmaje veljajo iste cene, trajanje potovanja in storitve kot za prvotni termin, spremenjen je samo datum). Ta odločitev je po eni strani rezultat izrednih razmer, ki jih je sprejela naša vlada in predstavljajo objektivno nezmožnost realizacije potovanj. Poleg tega so bili sprejeti podobni ukrepi na skoraj vseh destinacijah, saj lahko le na takšen način skupaj omejimo širjenje koronavirusa.

V nadaljevanju boste našli vse informacije in začasne rešitve, ki jih je naše podjetje, tako kot tudi ostali slovenski organizatorji potovanj, sprejelo glede na priporočila in navodila vlade RS, ZTAS, MZZRS, NIJZ, WHO ter posledično dogovorom z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo, s katerim smo v zaključni fazi usklajevanja in uveljavitve vrednostnic / dobroimetja.

Vsi skupaj, tako vi kot tudi mi ter nenazadnje ves svet, smo se znašli v primežu epidemije in pandemije takšnih razsežnosti, ki jih ni bilo mogoče predvideti. Zaradi trenutne zaustavitve poslovanja in zadržanja vplačil na naši dobaviteljski mreži (vaše storitve so bile rezervirane in delno ali celotno plačane vnaprej) vam izdajamo vrednostnico. Prav zaradi tega je izdaja vrednostnic / dobroimetja v tem trenutku edino orodje, ki vam nudi jamstvo, da boste svoja vplačana sredstva nemudoma preusmerili v nov termin ali pa počakali in vnovčili vrednostnico / dobroimetje v daljšem časovnem obdobju in sicer do 30.09.2021.

Spoštovani, verjamemo, da je misel in želja po potovanjih in dogodkih v teh dneh še kako prisotna in ko bo vse to enkrat mimo, bomo vsi potrebovali odklop, sprostitev, nova doživetja. Zato se na CMT-ju z veseljem in vso vnemo zdaj osredotočamo na to, da skupaj z lokalnimi partnerji in seveda vsemi vami v teh zahtevnih časih tudi letošnjo sezono izvedemo v ponos nam in v veselje in zadovoljstvo vsem vam, ki ste z nami že več kot 20 let. Pospešeno delamo na novih produktih in trudili sem bomo, da jih bomo sproti objavljali na naši spletni strani.

Dragi prijatelji. Ostanite doma in kmalu bomo v uživali v zabavi, koncertih, doživetjih in novih prijateljstvih!

#stayhome #ostanidoma

---

FAQ: AKTUALNA VPRAŠANJA GLEDE VPLAČANIH ARANŽMAJEV Z ODHODI V ČASU EPIDEMIJE KORONAVIRUSA IN KASNEJE

Načrtovanje potovanj je vedno povezano tudi z datumi in vemo, da nov termin mogoče ne bo ugoden za čisto vse naše potnike. Zato, v kolikor se potnik potovanja / aranžmaja v novem terminu vseeno ne bi mogel udeležiti...

...in ima vplačan aranžma s predvidenim odhodom do 10.05.2020

 - bo CMT nosilcu rezervacije izdal vrednostnico v višini vplačanega zneska, ki jo bo možno izkoristili oz vnovčiti do vključno 30.09.2021.

...in ima vplačan aranžma s predvidenim odhodom po 10.05.2020

 - bo CMT odpoved potnika obravnavali po odpovedni lestvici CMT-jevih splošnih pogojev, kar pomeni, da CMT zadrži znesek po odpovedni lestvici. Za razliko bo CMT nosilcu rezervacije izdal vrednostnico, ki jo bo možno izkoristiti oz. vnovčiti do vključno 30.09.2021.

  - Vaša vplačana sredstva za potovanja in počitnice v organizaciji CMT d.o.o. so varna. Glede odpovedi vaših počitnic vam svetujemo, da še počakate. Vsekakor zagotavljamo, da bomo pri organizaciji potovanj/počitnic vedno poskrbeli najprej za varnost in udobje. Če je vaša odločitev dokončna in želite svoje potovanje odpovedati, nam to sporočite na [email protected]

 

Imam vplačano zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi strah pred potovanjem zaradi koronavirusa?

Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnost odpovedi aranžmaja, s povračilom kupnine zaradi strahu pred koronavirusom.

 

Vrednostnica

Zaradi izrednih razmer, ki so nastale na svetu z izbruhom in razglasitvijo pandemije s strani Svetovne zdravstvene organizacije, se je turizem znašel v izjemni in težko obvladljivi situaciji, ki predstavlja višjo silo (Vis Major). Slovenski organizatorji potovanj in počitnic, ter slovenski turistični agenti, smo se v zavezali, da bomo tudi sedaj svoje obveznosti do naših potnikov izpolnili, ter poskrbeli, da bodo lahko izkoristili svoje že vplačane aranžmaje. V odvisnosti od možnosti in ureditve razmer, vsekakor čimprej. Zato bomo v znak te zaveze v skladu s priporočili ZTAS vsem potnikom izdali vrednostnice.

 

Ali je vrednostnica zakonsko sprejeta?

Zavedamo se, da v času normalnih razmer velja redna zakonodaja. Vedno smo in bomo v pri vrsti spoštovali zakone, vsa zakonska določila in seveda naše obveznosti do vas, saj bomo le na takšen način ostali vaša agencija zaupanja. V tem trenutku je situacija tako izjemna in ni lokalizirana na eno ali nekaj držav, temveč ves svet, zato bomo lahko samo s spremembami, ki so nujne v zakonodaji in so v postopku sprejema, zaščitili vaša sredstva in naše poslovanje. Glede na prakso, ki so jo uvedli že v številnih državah Evrope in priporočila ZTAS tako agencijam kot pristojnim organom, pričakujemo s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo in vlade RS ustrezno zakonsko rešitev.

 

Kaj je vrednostnica?

Vrednostnica je dokument, ki ga izda pravna oseba ter pomeni finančno obligacijo do kupca. Je izreden dokument, ki se ga izda zaradi zaščite potrošnika, da se ohrani vrednost vplačanih sredstev in istočasno omogoči prejemniku, da za potrošnika uredi v največji možni meri uporabo že plačanih storitev.

Vrednostnico se lahko izda fizični ali pravni osebi in predstavlja enega od instrumentov zaščite plačnika.

Vrednostnica predstavlja dobroimetje za vsa že prejeta vplačila, ki se nanašajo na aranžmaje, ki bi se morali pričeti v obdobju od 12.03.2020 naprej, pa se niso ali se ne bodo, iz razlogov, na katere organizator potovanja ali agent ne more vplivati.

Vrednostnice se izdajajo za aranžmaje slovenskih organizatorjev potovanj.

Vrednostnica se glasi na ime potnika. V primeru skupne prijave več oseb, se glasi vrednostnica na ime nosilca rezervacije.

Potnik v prodajni verigi tako lahko prejme, v odvisnosti od primera:

 - Če je rezerviral in vplačal aranžma pri organizatorju potovanja, potnik prejme vrednostnico v višini vplačane vrednosti potovanja

 - Če je rezerviral in vplačal pri agentu, in je organizator potovanja drug, potnik prejme od organizatorja potovanja vrednostnico v višini vsote, ki jo je organizator potovanja prejel od agenta in tudi vrednostnico od agenta, ki predstavlja morebitno razliko vrednosti med vplačano vsoto pri agentu in vsoto, ki jo je agent posredoval organizatorju

 - Če gre za organizirano skupino potnikov, ki v okviru posebnega naročila potujejo kot enotna, naročena skupina, izda organizator potovanja vrednostnico za vse potnike osebi, ki je bila vodja skupine, organizator te skupine ali tisti osebi, ki jo skupina določi. Takšna vrednostnica mora vsebovati tudi spisek vseh oseb, ter specifikacijo vrednosti po osebi.

Vrednostnice se začno izdajati s 15.03.2020 in ohranijo veljavnost do vključno 30.09.2021.

 

Kako in kje lahko vnovčim vrednostnico?

Vrednostnica je vnovčljiva izključno pri izdajatelju.

Vrednostnica ni vnovčljiva v denarju, ne more biti predmet nakupa ali medsebojnega trgovanja.

Vrednostnica ni prenosljiva med pravnimi ali fizičnimi osebami.

Vrednostnice so osebne in glasijo na osebo, ki mora biti za uporabo vrednostnice tudi udeleženec aranžmaja.

Vrednostnice se uporabijo lahko do celotne vrednosti, preko celotne vrednosti pa z ustreznim doplačilom.

Vrednostnica se uporablja za istovrstno storitev, kakršna je bila z njo plačana in se lahko namen uporabe spremeni samo izjemoma in samo dogovorno z izdajateljem.

Vrednostnica pri vnovčenju prestavlja plačilno sredstvo in v primeru, da se koristi za drug program, ne omogoča oz. zagotavlja mesta po zapolnjenosti kapacitet.

 

Ker bo CMT aranžmaje, ki jih zaradi situacije v povezavi z epidemijo koronavirusa, ne bi mogli izvesti v prvotnih terminih, realizirala s kasnejšimi datumi, in tako nobeno paketno potovanje / aranžma, ki bi moralo biti izvedeno v času, ko je razglašena epidemija, NE BO ODPOVEDANO, ampak PRESTAVLJENO na drug datum, za potnike z aktivnimi rezervacijami za te aranžmaje velja, da bo Vrednostnica direktno vnovčljiva za nov termin. Tako bo CMT Vrednostnice v fizični obliki izdala izključno za potnike:

 - ki se aranžmaja v novem terminu ne morejo udeležiti in nas bodo o tem obvestili najkasneje 14 dni po objavljenem novem datumu / terminu.

 - ki bi bili upravičeni do delnega povračila zaradi odpovedi s strani potnika

 

Potovanja / aranžmaji za katere bo imetnik lahko vnovčil Vrednostnice

V kolikor se aranžmaja / potovanja v novem terminu ne morete udeležiti, lahko izbirate med naslednjimi programi znotraj blagovne znamke Colllegium za katero ste prejeli vrednostnico.

Programi blagovne znamke Collegium:

 - Absolventski izlet Zakintos 2020

 - Knockout Ski opening (Les Orres, Francija) 2020

 - Novo leto v Beogradu 2020/2021

 - Spring break festival, Lanterna Poreč 2021

 

Collegium Mondial Travel, dne 7.4.2020

 

Splošni pogoji nagradne igre Leto brezskrbnih počitnic

1. Pogoji sodelovanja

• V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe, ki so državljani ali rezidenti Republike Slovenije in ki soglašajo s temi pravili.

• V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni v družbi CMT d.o.o. (v nadaljevanju CMT), ali njihovi ožji družinski člani (zakonec oz. oseba, s katero živi v skupni življenjski skupnosti, ki je po predpisih o zakonski zvezi in družinskih razmerjih v pravnih posledicah izenačena z zakonsko zvezo, otroci oz. posvojenci, vnuki, bratje in sestre ter starši oz. posvojitelji zaposlenega).

• V nagradni igri sodelujejo vsi, ki so izpolni nagradni letak Leto brezskrbnih počitnic.

• Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je izpolnitev vseh podatkov v pristopnem obrazcu in podaja privolitve za sodelovanje v nagradni igri in privolitve za obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, novicah, nagradnih igrah in dogodkih s strani Generali zavarovalnice d.d.

2. Način sodelovanja

Sodelovati v nagradni igri je možno tako, da posameznik izpolni nagradni letak Leto brezskrbnih počitnic in ga odda svojemu vodniku CMT oz. na posebej predvideno mesto. CMT bo na datum 5.10.2020 med vsemi, ki so izpolnili letak in sodelovali v nagradni igri Leto brezskrbnih počitnic, izžrebal zmagovalca.

3. Nagradni sklad

• Nagrada je sestavljena iz 4 brezplačnih potovanj za eno osebo, ki jih mora nagrajenec izkoristiti v obdobju enega leta v času od 1.12.2020 do 1.12.2021. Nagradna potovanja so :

· Knockout ski opening v Franciji

· Potovanje za Novo leto v Beograd

· Spring break v Poreču

· Absolventski izlet v Grčiji

Vsako potovanje vsebuje brezplačni Osnovni aranžma z namestitvijo v 2 ali 3* hotelu oz. apartmaju in brezplačno festivalsko zapestnico, ki omogoča vstop na vse zabave v okviru potovanja.

• Nagrada vsebuje tudi enoletno brezplačno nezgodno zavarovanje z asistenco v tujini, ki ga podeljuje Generali d.d.

4. Objava nagrajencev

• Nagrajenec bo obveščen preko kontaktnega e-maila, katerega je navedel na nagradnem letaku.

• Nagrajenec bo prav tako objavljen na zidu Collegium Mondial Travel facebook strani.

· Nagrajenec z sodelovanjem v nagradni igri izrecno dovoljujejo objavo imena in priimka na spletnih mestih, ki jih ima v lasti CMT in Generali d.d. Nagrajenec soglaša, da organizator na način, kot je izrecno naveden zgoraj, objavi imena nagrajencev in fotografije ter posnetke morebitne podelitve nagrad. Za objavo imen, fotografij in posnetkov podelitve nagrad v medijih ter za sodelovanje na javnem dogodku organizatorju ni treba plačati nagrajencem.

5. Podatki in prevzem nagrade

• Nagrade ni mogoče zamenjati za druge ugodnosti ali izplačati v denarju, prav tako nagrada ni prenosljiva, razen če je pisno navedeno drugače.

• Nagrada v nobenem primeru ni zamenljiva za kakšen drug izdelek ali potovanje.

• Podeljevalec nagrad, izvajalec nagradne igre in organizator le-te je CMT.

• CMT pošlje nagrajencem nagrado ali obvestilo o prejemu nagrade z natančnimi navodili o prevzemu nagrade in sicer po e-pošti.

• Nagrajenec bo o nagradi in podatkih, potrebnih za prevzem, obveščen po e-pošti najkasneje v 10 dneh po koncu nagradne igre.

• V kolikor nagrajenec nagrade zaradi kakršnega koli razloga ne prevzame oz. se k prevzemu nagrade ne priglasi ali ne posreduje CMT vseh potrebnih podatkov za podelitev nagrade, velja, da se nepreklicno odpoveduje nagradi.

• Če se posamezni nagrajenec na obvestilo o prejemu oziroma prevzemu nagrade ne bo odzval v roku 14 dni od prejema obvestila ali pa se bo nagradi odpovedal, bo izgubil pravico do nagrade. V tem primeru se ta nagrada ne podeli.

7. Varstvo osebnih podatkov

Upravljavca obdelujeta osebne podatke sodelujočih v nagradni igri, ki so opredeljeni v pristopnem obrazcu, nagrajenci pa bodo po izvedenem nagradnem žrebanju pozvani še k posredovanju davčne številke (v nadaljevanju: »osebni podatki«). Posredovanje osebnih podatkov je obvezno, sicer ni mogoče sodelovati v nagradni igri oziroma prevzeti nagrade.

Upravljavca vaših osebnih podatkov sta:

· Mondial Travel potovalna agencija d.o.o., Šmartinska c. 152, Ljubljana; pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je dosegljiva preko elektronskega naslova [email protected]. (v nadaljevanju: »CMT«) in

· GENERALI zavarovalnica d.d., Kržičeva ulica 3, 1000 Ljubljana, pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je dosegljiva preko elektronskega naslova [email protected](v nadaljevanju: »GENERALI«)

CMT in GENERALI osebne podatke za namen izvedbe nagradne igre obdelujeta kot skupna upravljavca, za ostale spodaj navedene namene pa kot samostojna upravljavca osebnih podatkov. Nameni, za katere se obdelujejo osebni podatki, pravna podlaga za njihovo obdelavo, obdobje obdelave in pravice sodelujočih v nagradni igri so navedeni v spodnji tabeli:

Kdo? Namen Pravna podlaga Pravice sodelujočih v nagradni igri (sodelujoči v nagradni igri lahko):

CMT in

GENERALI

kot skupna

upravljavca Izvedba nagradne igre, kar zajema: - zbiranje prijav, - izvedbo nagradnega žrebanja, - javno objavo izžrebancev (objava imena in priimka ter in fotografije ter posnetke morebitne podelitve nagrad na spletni strani www.collegium.si), - obveščanje o prejetih nagradah in načinu prevzema nagrad po e-pošti in - podelitev nagrad. Privolitev - prekliče privolitev*, - zahteva dostop do osebnih podatkov, - zahteva popravek osebnih podatkov, - zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov (npr. v primeru, ko oporeka točnosti podatkov), - zahteva izbris osebnih podatkov (le če so za izbris podani zakonski razlogi) in - zahteva prejem podatkov, ki jih je posredoval upravljavcu v strukturirani, splošno uporabljani strojno berljivi obliki in pravico do prenosa podatkov v takšnem formatu k

GENERALI kot samostojni upravljavec Neposredno trženje, ki ga izvaja Generali zavarovalnica d.d., kar zajema: obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, novicah, nagradnih igrah in dogodkih za katere ocenjuje, da me zanimajo na podlagi mojih prepoznanih lastnosti, interesov, okusov, navad in vedenja. Privolitev drugemu upravljavcu (t.i. pravica do prenosljivosti). * Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelav osebnih podatkov, ki so se izvajale na podlagi privolitve pred njenim preklicem.

CMT in

GENERALI

kot

samostojna

upravljavca Izkazovanje skladnosti z zakonodajo: upravljavca osebne podatke po preklicu privolitve hranita zato, da lahko izkažeta veljavno pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov v času veljavnosti privolitve. Zakoniti interes - zahteva dostop do osebnih podatkov, - zahteva popravek osebnih podatkov, - zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov (npr. v primeru, ko oporeka točnosti podatkov), - zahteva izbris osebnih podatkov (če so za izbris podani zakonski razlogi, npr. osebni podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani) in - ugovarja obdelavi osebnih podatkov.

CMT in

GENERALI

kot

samostojna

upravljavca Uveljavljanje ali nasprotovanje pravnim zahtevkom Zakoniti interes - zahteva dostop do osebnih podatkov, - zahteva popravek osebnih podatkov, - zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov (npr. v primeru, ko oporeka točnosti podatkov) in - ugovarja obdelavi osebnih podatkov.

CMT in

GENERALI

kot

samostojna

upravljavca Odmera in plačilo akontacije dohodnine (v ta namen upravljavca obdelujeta le osebne podatke nagrajencev) Izpolnjevanje zakonskih obveznosti - zahteva dostop do osebnih podatkov, - zahteva popravek osebnih podatkov, - zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov (npr. v primeru, ko oporeka točnosti podatkov).

Upravljavca bosta osebne podatke nagrajencev posredovala pristojnim davčnim organom za namen odmere in plačila akontacije dohodnine.

GENERALI bo osebne podatke sodelujočih v nagradni igri hranila še nadaljnjih 6 let po preklicu privolitve, CMS pa nadaljnjih 6 let po zaključku nagradne igre. V primeru, da boste zadeli nagrado, bosta upravljavca vaše osebne podatke hranila do preteka zastaralnih rokov v skladu z veljavnimi davčnimi predpisi.

Če menite, da je prišlo do kršitve v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov, lahko vložite prijavo pri Informacijskem pooblaščencu, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, 01 230 97 30, [email protected].

Več glede varstva osebnih podatkov in vaših pravic si lahko preberete na sledečih povezavah:

- za GENERALI zavarovalnico d.d.: v Informaciji o obdelavi osebnih podatkov, ki vam je na voljo na www.generali.si/vop, če želite, pa vam jo lahko dostavimo tudi v pisni obliki (naročilo preko telefonske številke 080 70 77).

- za Collegium Mondial Travel potovalna agencija d.o.o.: v zavihku Varstvo osebnih podatkov, ki je del Splošnih pogojev na https://www.collegium.si/splosni-pogoji/

8. Davčne obveznosti za prejemnike nagrad

Plačilo akontacije dohodnine za prejeto nagrado je obveznost organizatorja te nagradne igre. Organizator bo od vrednosti nagrade obračunal in plačal akontacijo davka od osebnih prejemkov v

skladu z veljavnimi predpisi. Nagrajencu se po Zakonu o dohodnini bruto vrednost nagrade všteva v davčno osnovo.

Nagrajenec je kot davčni zavezanec dolžan sporočiti organizatorju potrebne osebne podatke (ime in priimek, naslov, davčna številka) na naslov [email protected]. V kolikor nagrajenec v navedenem roku podatkov ne sporoči, izgubi pravico do prejema nagrade.

Vrednost nagrade predstavlja doseženi dohodek (davčno osnovo) v skladu z Zakonom o dohodnini, od katerega organizator nagradne igre obračuna in plača akontacijo dohodnine v imenu in za račun nagrajenca po stopnji 25%.

Vsi ostali stroški in dajatve, povezani z uporabo (npr. plačilo dohodnine nad akontacijo) so breme nagrajenca.

9. Odgovornost organizatorja

Organizator se zavezuje, da bo naredil vse, kar je v njegovi moči, da bo nagradna igra izpeljana skladno z razpisanimi pogoji, odgovornost pa ne vključuje primerov višje sile. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo. Organizator nagradne igre ne prevzema nobenih odgovornosti ob koriščenju nagrad.

Odločitev organizatorja o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro oziroma uporabo pravil je dokončna in velja za vse udeležence.

10. Pritožbe in reševanje sporov

Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v zakonsko določenem roku in o tem obvestil udeleženca.

CMT si bo prizadevala vse spore, ki bi nastali v zvezi z nagradnimi igrami, reševati po mirni poti. V kolikor pa to ne bi bilo mogoče, udeleženec nagradne igre s sprejemom teh pravil soglaša, da se za reševanje sporov upravlja slovensko pravom, krajevno pa je pristojno sodišče v Ljubljani.

11. Spremembe pravil in pogojev

Organizator lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo tehnični ali komercialni vzroki ali vzroki na strani javnosti.

Organizator bo o vseh spremembah in novostih nagradnega razpisa obveščal udeležence z objavami na Collegium Mondial Travel facebook strani.

Ljubljana, 2.7.2020